![](http://narenji.ir/sites/default/files/images/pw/2528/2013/11/xhtc-3-new-smartphones-narenji-20131127.jpg.pagespeed.ic.aw6SVUa4rE.jpg)
دیزایر ۷۰۰ (دو سیم کارته)
دیزایر ۶۰۱ (دو سیم کارته)
دیزایر ۵۰۱
• • •
عنوان | پاسخ | بازدید | توسط |
![]() |
0 | 906 | mrb007 |
![]() |
0 | 944 | admin |
![]() |
3 | 1188 | hamid |
![]() |
0 | 1127 | mahdi |
![]() |
0 | 1055 | mahdi |
![]() |
0 | 1043 | mahdi |
![]() |
0 | 1055 | mahdi |
![]() |
0 | 1034 | yashar |
![]() |
0 | 1080 | yashar |
![]() |
0 | 680 | mahdi |
![]() |
0 | 693 | mahdi |
![]() |
0 | 595 | mahdi |
![]() |
1 | 730 | nosrat |
• • •
از زمانی که DRAM ها در بازار رایانه ها حضور دارند خیلی می گذرد و تا کنون فناوری رم جدیدتری نتوانسته جایگزین آن ها شود. اما یک اتحادیه متشکل از شرکت های ژاپنی و آمریکایی در تلاش است فناوری جدیدی برای نسل بعدی رم ها با نام Magnetoresistive random access memory یا MRAM توسعه دهد.
«اوراسپین تکنولوژی تولید کننده و توسعه دهنده پیشرو رم های مغناطیسی (MRAM) است...MRAM های اوراسپین سریع ترین حافظه های غیر فرار بازار هستند...MRAM ها چرخه زمانی و پایداری خواندن/نوشتن نامحدود SRAM ها را دارند و برای بیش از ۲۰ سال غیر فرار می مانند...اوراسپین بیشتر از ۶۰۰ پتنت و سند در دست دارد که برای ساخت MRAM ها ضروری است.»
حالا باید منتظر ماند و دید تا ۲۰۱۸ این فناوری را در دستگاه های الکترونیک شاهد خواهیم بود یا اتفاقی دیگر، مسیر فناوری را عوض می کند.
«تاریخ موسیقی دیجیتال با وینمپ شروع شد؛ هدف ما این است که Nullsoft (تولید کننده وینمپ تحت مالکیت AOL) را متقاعد کنیم سورس کدهای وینمپ را منتشر کند تا ما از این به بعد به توسعه آن به صورت باز-متن ادامه دهیم.»
تصور کنید شرکت جدیدی شکل بگیرد و طی مکانیزمی آیفون های شکسته را از تعمیرکاران تلفن بخرد، سپس آن ها را به اشیای روزمره ای چون ساعت دیواری یا زیر لیوانی تبدیل کند. به نظر می رسد کریس کورنر دقیقاً همین ایده را در سر دارد. او در حال حاضر با راه انداختن کمپینی در وبسایت کیک اِستارتر در صدد جمع آوری سرمایه مورد نیاز خود است.
او وقتی به عنوان تعمیرکار آیفون مشغول به کار بود متوجه شد که بسیاری از قطعات آیفون های شکسته دور ریخته می شوند، در حالی که می توان از آنها در ساخت وسایل تزئینی و روزمره استفاده کرد. همین جا بود که ایده پروژه Twice Used به ذهنش خطور کرد.
کریس کورنر و همکارانش در حال حاضر مجموعه ای از اشیای مختلف را به کمک همین قطعات دور ریختنی خلق می کنند. از ساعت دیواری که از 12 قاب جلوی آیفون درست شده تا گوشواره ای که با دکمه هوم آیفون تزئین شده.
هر یک از اشیای ساخته شده توسط این گروه از 1 تا 100 قطعه مختلف تشکیل یافته. این گروه به زودی سایت اختصاصی فروش خود را هم راه می اندازند.
هر تلفنی روزی می شکند، حال یا کنج خانه می افتد یا دور انداخته می شود. برخی از تلفن ها هم که عاشقان کشته مرده دارند. ایده کریس کورنر و دوستانش زیاد هم بد به نظر نمی رسد. نظر شما درباره راه انداختن یک استارتاپ و فعالیت در چنین کسب و کاری چیست؟
انگار زلزلههای چند ریشتری در مقر اصلی بلک بری تمامی ندارند و اخراجها و تعویضهای پیاپی مناصب حیاتی این شرکت همچنان ادامه دارد. بسیاری از کارشناسان، مدیرعامل جدید این کمپانی را مسبب اصلی وقوع چنین اقداماتی میدانند.
اگرچه هنوز نمیتوان با قطعیت گفت که سرنوشت ساعتهای هوشمند چگونه رقم خواهد خورد و اینکه آیا کاربران از این گجت پوشیدنی استقبال خواهند نمود یا خیر، اما بسیاری از بازارهای پر رونق، اکنون شاهد حضور برندهای نام آشنایی همچون کوالکام هستند که سعی دارند خود را به عنوان مدعیان اصلی این حوزه معرفی کنند.
کمپانی چینی ZTE طی یک بیانیه رسمی که در روزنامه وال استریت ژورنال منتشر شد اعلام کرد که ساعت هوشمند خود را در سه ماهه سوم سال 2014 میلادی منتشر خواهد کرد. بنا به گفته سخنگوی این کمپانی، ساعت هوشمند ZTE شباهت زیادی به ساعت هوشمند سامسونگ داشته، اما از لحاظ قیمت، بسیار ارزانتر از Galaxy Gear خواهد بود.
اما خبر بد برای علاقهمندان این که این ساعت ابتدا در کشور چین عرضه میشود و نکته دیگر اینکه ساعت هوشمند ZTE، تنها با گوشیهای ساخت این کمپانی کار خواهد کرد.
درست شبیه گوشی Nubia Z5 که تصویر آن را در ابتدای این مقاله مشاهده کردید، سران ZTE اعلام کردهاند که احتمال عرضه این ساعت در کشورهای اروپایی و آمریکا، چندی پس از عرضه رسمی آن در چین وجود دارد.
همچنین آنها معتقدند که نسلهای بعدی این ساعت هوشمند قادر به کار کردن با تمامی گوشیهای هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید خواهند بود.
اگر چه بازار گجتهای پوشیدنی در چین به رونقی بازار گوشیهای هوشمند نیست، اما «لو کیانهائو»، معاون ارشد بازاریابی ZTE معتقد است که حضور یک ساعت هوشمند در کنار گوشیهای این کمپانی میتواند یک امتیاز مثبت تلقی شود.
شاید این نظریه بازاریابی کودکانه و ساده لوحانه به نظر برسد، اما این نکته را در نظر بگیرید که این کمپانی به سختی مشغول کار بر روی عینک و کفشهای هوشمند نیز میباشد.
نظر شما در این مورد چیست؟
ام انیمیشن: Teenage Mutant Ninja Turtles Season 02 – فصل دوم انیمیشن لاک پشت های نینجا
سال انتشار: ۲۰۱۳
مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه
حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۵۰ مگابایت
کیفیت: Webrip 720p
زیرنویس فارسی: در حال ترجمه…
خلاصه داستان: سریال جدید لاک پشت های نینجا روایتگر داستان های جدید در مورد ۴ لاک پشت شگفت انگیز به نام های میکلآنجلو، لیوناردو، رافایل می باشد که که نینجوتسو را از یک موش (استاد اسپلینتر) که مانند خودشان جهشیافته و انسانگون است میآموزند. آنها در فاضلاب نیویورک زندگی میکنند و به مبارزه دشمنان خود میروند…
با وجود توسعه طراحى هاى بسيار جالب در زمينه عينك ها و نمايشگرهايى با امکان ديد مجازى و يا سه بعدى، هنوز هم عده زيادى معتقد هستند كه اين محصولات تنها جنبه سرگرمى و فانتزى دارند و كاربرد عملى ديگرى نخواهند داشت.
اما طراحان خوش ذوق شركت Evena Medical عينكى با نام Eyes-On طراحى كرده اند كه به پزشكان كمك مى كند تا نسبت به مسير عروق زير پوست ديد واقعى داشته باشند و بتوانند در همان اولين تلاش، براى بيماران تزريق هاى وريدى موفقى داشته باشند.
اين عينك بر پايه تكنولوژى MOverio شركت اپسون طراحى شده، شباهت هاى زيادى با گوگل گلس دارد و مى تواند براى كاربر خود تصاوير گرافيكى را نمايش دهد. اما جالب است بدانيد كه اين عينك با داشتن لنز مى تواند تصاوير روشن و شفافی را به صورت سه بعدى هم نمايش دهد.
اين عينك از نور هاى چند طيفى استفاده کرده و با استفاده از فركانس هاى نورى نزديك به مادون قرمز مسير واقعى عبور عروق در زير پوست را مشخص مى كند. از طرفى ديگر اين عينك براى انجام فرايند سازى مستند، به پرستاران و پزشكان اين امكان را مى دهد تا بتوانند مراحل انجام شده را به صورت عكس يا ويديو ضبط كرده و آنها را بر روى سيستم عامل اين عينك كه PACS/EMR است، آپلود كنند.
با اين امكان فايل هاى ضبط شده براى نمايش و مرور مجدد در دسترس هستند و مى توانند به عنوان شرح حالى مصور از انجام مراحل درمانى يك بيمار به پرونده پزشكى وى پيوست شوند. این فایل ها از طريق بستر واى فاى، بلوتوث و 3G امکان به اشتراک گذاری با ديگر ديوايس ها را دارند.
با وجود تكنولوژى واقعيت افزوده اين عينك هوشمند و ديد واقعى از وريد هاى بدن، كار رگ گيرى براى همه افراد مخصوصا نوزادان و سالمندان با درجه موفقيت بالاترى انجام مى شود و از پارگى رگ ها و كبودى پوستى كه به دنبال پيدا نكردن محل دقيق رگ ايجاد مى شد، كاسته خواهد شد.
اين عينك هوشمند ١٠ هزار دلار قيمت دارد و قرار است در سه ماهه نخست سال ٢٠١٤ وارد بازار شود.
حتماً در مورد رسپبری پای (Raspberry Pie) زیاد شنیده اید، شاید هم بررسی را در مورد این کامپیوتر کوچک و ارزان خوانده باشید. در این مطلب شما را با یک نوآوری دیگر آشنا می کنیم که از ایده رسپبری پای الهام گرفته. کانو (Kano) نام یک کیت کامپیوتری است که از یک ماژول رسپبری پای بهره برده و به کودکان و بزرگسالان کمک می کند که دانش خود را در مورد کامپیوترها، به خصوص کدنویسی، افزایش دهند.
کانو یک کامپیوتر اُپن سورس است که کدنویسی را برای افراد بسیار آسان کرده و حسی مشابه بازی لِگو را در کاربران القا می کند. این کیت حاوی دو دفترچه راهنما، یک کِیس، یک کارت SD با ظرفیت 8 گیگابایت، یک صفحه کلید، یک اسپیکر، کابل برق، کابل HDMI، و کابل مینی یو اِس بی است.
این کیت جالب بیش از همه بر روی مهارت های اولیه کدنویسی افراد تمرکز می کند. علاوه بر این، کانو به کاربران برای خلق بازی های ساده ای چون Snake، یا ساختن موزیک یا ویدیو های HD کمک می نماید.
کانو بر اساس گونه ای از سیستم عامل لینوکس دِبیان کار می کند. نرم افزار کدنویسی این مجموعه هم کانو بلاکس (Kano Blocks) نام دارد. خروجی این رابط برنامه نویسی هم Javascript یا Python است.
پیشبینی می شود که این مجموعه در تابستان سال آینده با قیمت 99 دلار به بازار عرضه شود. این مجموعه حاوی صفحه نمایش نیست، همچنین بابت صفحه کلید می بایست 49 دلار بیشتر پرداخت.
شاید برای خوره های کامپیوتر همان رسپبری پای ابزار جذاب تری به نظر برسد، ولی برای کودکان یا افراد بزرگسالی که اطلاعات فنی ناچیزی دارند، کانو شاید گزینه مناسب تری باشد.
تا همین چند سال پیش بسیاری از صاحبنظران معتقد بودند که دوران طلایی ایمیل به پایان خود نزدیک است. اما دقیقاً در جهت عکس، نه تنها ایمیل در سایه شبکه های اجتماعی مدرن گم نشد، بلکه حجم ایمیل های ارسالی و دریافتی، و همچنین کاربرد آن ها به طور روز افزونی افزایش پیدا کرد. به طوری که در حال حاضر ایمیل به عنوان یک پدیده پویا شانه به شانه سایر شبکه ها به پیش می رود.
سیستم های ایمیل به سرعت خود را با حجم عظیم اطلاعات دریافتی و ارسالی و نیازهای جدید کاربران تطبیق دادند. به طوری که در اکثر سیستم های کنونی ایمیل های مهم درست جلوی چشم کاربر ظاهر می شوند، برخی ایمیل ها در اولویت های بعدی، و برخی دیگر در پوشه هایی دور از چشم کاربر قرار می گیرند.
واقعیت این است که دوران سرویس های معمولی ایمیل به پایان رسیده. دیگر زمان آن گذشته که کاربران با اسکرول کردن، تک تک ایمیل ها را باز کرده و چک کنند. عصر، عصر تعامل و وارد شدن در مکالمات است. مشکلی که اکثر سرویس های ایمیل با آن روبرو بودند، بحث سونامی ایمیل ها بود. پدیده ای آزاردهنده که بسیاری را از چک کردن ایمیل پشیمان می کرد.
گوگل برای حل این مشکل و سر وسامان دادن به اینباکس ها، مشخصه های جدیدی را به سرویس جیمیل اضافه کرد. گوگل با دسته بندی ایمیل ها، افزودن تَب ها و شناسایی دوستان و آشنایان ما، در وهله اول تنها ایمیل هایی را به ما نشان می دهد که فکر می کند برایمان مهم ترند. برای درک بهتر این موضوع کافی است نگاهی به تَب های Primary و Updates جیمیل خود بیاندازید.
از لحاظ بازاریابی، دوران ارسال انبوهی از ایمیل ها بدون کوچک ترین مشارکتی از سوی مخاطب، به سر رسیده. (هرچند در ایران انگار تازه آغاز شده است!) بنابراین، تکامل سرویس های ایمیل خصوصاً برای بازاریابان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
همانطور که یک پست فیسبوک اگر لایک و کامنت بیشتری دریافت کند، بیشتر هم دیده می شود، در مورد ایمیل ها هم به زودی همین داستان پیاده خواهد شد. به طوری که اگر یک ایمیل، حتی تبلیغاتی، توسط کابر مشاهده شده یا پاسخ داده شود، از آن به بعد ایمیل های دریافتی از آن ارسال کننده خاص در تَب های پراهمیت تر نمایش داده می شوند.
ایمیل های شخصی نیز در این بین تکامل بسیاری یافته اند. در آینده ای بسیار نزدیک، با ایمیل هایی که از طرف دوستان و آشنایان برایمان ارسال می گردد، درست مثل یک پست توییتر یا فیسبوک برخورد می شود. کاربر می تواند همانطور که برای یک پست در شبکه های اجتماعی کامنت می گذارد، یک ایمیل را سریعاً جواب بدهد، یا این که با ایمیل به عنوان نهری از پُست های کم ارزش برخورد کند.
فیسبوک و توییتر هر کدام رویکردهای خودشان را در قبال پیام ها دارند. پیام های فیسبوکی اگر از جانب دوستانتان ارسال نشده باشد، معمولا به یک پوشه جداگانه منتقل می شوند. پیام های مستقیم توییتری نیز -در حال حاضر- تنها برای افرادی قابل ارسال است که شما را -اصطلاحاً- فالو کرده باشند.
شرکت های توییتر و فیسبوک به کسب و کاهای مختلف اجازه می دهند پست های تبلیغاتی شان را در ازای مبلغی، در میان جریان پست های مربوط به کاربران قرار دهند. اتفاقی که برای ایمیل ها هم پیشبینی می شود. بنابراین در آینده ای نزدیک احتمالاً بازاریاب ها می توانند ایمیل های تبلیغاتی را که در حالت عادی سرویس دهندگان به عنوان ایمیل های کم ارزش قلمداد می کنند، به تَب های اولویت دار اینباکس، منتقل کنند.
به نظر می رسد که ایمیل نه تنها از قافله عقب نمانده، بلکه با بهره گرفتن از هر دو دنیای قدیم و جدید، بُعد اجتماعی و مدرن تری به مفهوم کلاسیک نامه های الکترونیکی داده. شما چه فکر می کنید؟ به نظر شما ایمیل به این زودی ها از گود خارج می شود؟
در روزگاری زندگی می کنیم که مرزهای بین خودرو، موتور و دوچرخه در حال از بین رفتن است. در نمایشگاه خودروی توکیوی امسال از وسیله نقلیه ای رونمایی شد که به این باور ما بیش از پیش دامن می زند.
کاوازاکی جِی (Kawasaki J) از لحاظ فنی سه چرخ دارد. در وضعیت مسابقه ای دو چرخ جلو به هم نزدیک شده و کل بدنه این ماشین به سمت پایین متمایل می شود و حالت اسپرت به خود می گیرد. در حالت عادی، "کاوازاکی جِی" قامتی صاف تر به خود گرفته و چرخ های جلو از هم باز می شوند.
فرمان این وسیله نه شبیه خودروهای معمولی است، و نه شبیه موتورهای مسابقه ای. در "کاوازاکی جِی" از دو دسته استفاده شده که هر کدام از آن ها به یکی از چرخ های جلو متصل است.
"کاوازاکی جِی" به یک موتور الکتریکی مجهز است و در آن به جای باتری های لیتیوم-یونی، از باتری های هیدرید نیکل-فلزی (NiMH) استفاده شده.
این وسیله جذاب در نمایشگاه توکیو بسیار درخشید، اما گویی قرار نیست به این زودی ها سر و کله اش در خیابان ها پیدا بشود. ظاهراً کاوازاکی برای تولید انبوه این مدل مفهومی برنامه خاصی ندارد.
در ادامه مطلب تصاویر بیشتری از "کاوازاکی جِی" را خواهید دید.
- به صورت زنده با یکی از عوامل تیم ساپورت تماس بگیرید، در صورتی که نمی خواهید صبر کنید.- به صفحه و انجمن ساپورت در Xbox.com سر بزنید.- در توییتر با @XboxSupport تماس بگیرید.- یا با بیان جمله Xbox Help به صفحه کمک و عیب یابی راهنمایی شوید
• ابعاد و وزن: ۱۴۶.۸ در ۷۵.۳ در ۸.۹ میلیمتر، ۱۶۳ گرم• نمایشگر: ۵.۲۵ اینچی TFT با نسبت ۱۶:۹، رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ و تراکم ۲۷۹ پیکسل در اینچ• پردازشگر: ۴ هسته ای با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز (گرافیک اعلام نشده)• دوربین جلو: ۱.۹ مگاپیکسلی (HD)• دوربین عقب: ۸ مگاپیکسلی با فلاش LED و قابلیت های بهترین چهره (Best Face)، بهترین عکس (Best Photo) و عکاسی پیاپی (Continuous Shot)• رم: ۱.۵ گیگابایت• حافظه داخلی: ۸ گیگابایت (شکاف میکرو اس دی تا ۶۴ گیگابایت)• سنسورها: مجاورت، شتابسنج، قطب نما، و روشنایی• ارتباطات: 3G، وای فای a/b/g/n، بلوتوث ۴، GPS + Glonass، و پورت USB 2• سیستم عامل: اندروید ۴.۳ جیلی بیلی• ظرفیت باتری: ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعت (۱۰ ساعت مشاهده ویدیو، ۱۷ ساعت مکالمه)• بدنه و رنگ ها: طرح چرم مشابه گلکسی نوت ۳ ( سفید، سیاه و صورتی)• امکانات سلولار: ۲ سیم کارت همزمان فعال
نمایشگرهای منعطف این روزها نگاه های زیادی را به خود جلب کرده اند، در این میان نمایشگرهای چند وجهی نیز به تدریج در مرکز توجه سازندگان تلفن های هوشمند قرار گرفته اند.
چندی پیش گفتیم که سامسونگ قصد دارد در سال 2014 تلفن های خود را با نمایشگر 3 وجهی عرضه کند . حال اسکندر اوتِبایِف با همین ایده یک طرح مفهومی جالب از نسخه بعدی آیفون تهیه کرده است.
حرف و حدیث در مورد عرضه آیفون هایی با نمایشگرهای بزرگ تر بسیار است. پیش از این سناریو های احتمالی برای آیفون 6 بزرگ تر را بررسی کردیم. بلومبرگ هم اخیراً گزارش کرده بود که اپل در پی عرضه آیفون هایی با نمایشگر بزرگ و خمیده در سال 2014 است .
به نظر می رسد ارائه نمایشگرهای بزرگ تر برای آیفون در سال آینده بسیار جدی باشد. از آن سو، استفاده از پَنِل های سه وجهی نیز از سوی اپل زیاد دور از ذهن نیست.
البته لازم به یادآوری است که اپل معمولا در مورد پیاده کردن فناوری های نو در دستگاه هایش کمی شکیبایی به خرج می دهد، تا اصطلاحاً آن فناوری ها جا بیُفتند، و سپس آن ها را در محصولاتش تعبیه می کند.
نظر شما در مورد این طرح مفهومی چیست؟ فکر می کنید اپل نیز به ساخت چنین محصولی فکر می کند؟
«ما سیستم عامل ویندوز فون را داریم. از سوی دیگر ویندوز آرتی و ویندوز معمولی هم هستند. قرار نیست همیشه سه تا ویندوز داشته باشیم. به نظر ما دنیایی داریم که برای سیستم عامل های موبایل آن مسائل امنیتی و عمر باتری دستگاه ها مطرح است. اما در عوض این وسایل انعطاف پذیر نیستند. ما به این قضیه اعتقاد داریم و به مسیرمان ادامه می دهیم.»
واقعیت این است که در ده سال گذشته ما ۱۰۰ درصد مایکروسافتی بودیم. اما حالا شروع کرده ایم به تنوع بخشی به بازار... و این کار با اندروید انجام خواهد شد. [اکنون] بسیاری از اپلیکیشن های اندرویدی برای حالت عمودی (Portrait) تلفن ساخته شده اند. خیلی های دیگر حتی حالت افقی (Landscape) ندارند. پس امکان استفاده روی نمایشگرهای بزرگ را ندارند. چه این نمایشگر مربوط به یک نوت بوک باشد چه یک آل این وان.ما می خواهیم با انجام مجموعه ای از کارها، این وضع را تغییر دهیم. قصد داریم به سمت اندروید ۶۴ بیت برویم و در گستره ای از پردازنده های اتم تا خانواده قدرتمند پردازنده های Core از آن استفاده کنیم. می خواهیم تجربه ای عالی را روی نمایشگرهای بزرگ ممکن سازیم. هنوز به چنین سطحی نرسیده ایم و باید سرمایه گذاری سنگینی روی اندروید انجام دهیم.
امروز در خدمت شما هستیم با آموزش ساخت بلوط عصر یخبندان، بلوطی که اون سنجاب بیچاره بخاطرش چه بلاها به سرش نیومد امااا ما کار رو بذاش آسون کردیم و یه بلوط براش میسازیم (کاملا بی دردسر)
بازم با یک آموزش دیگه از ترفندهای فتوشاپ در خدمت شما کاربران عزیز هستم .
در این آموزش طریقه ایجاد یک میکروفون رو بهتون آموزش میدم
موفق باشید
ساعاتی پیش در نارنجی خواندید که ایکس باکس وان به صورت جهانی (شاید نیمه جهانی) عرضه شد و بسیاری از فروشگاه های اینترنتی تمامی موجودی های شان به اتمام رسیده و منتظر مایکروسافت هستند تا با کنسول های بیشتر به سراغشان آید. از سمت دیگر هم مطع شدیم که سونی 2 الی 3 میلیون طرفدار دارد که با توجه به پیش خرید کردن کنسول، هنوز پلی استیشن 4 به دستشان نرسیده است.
مشابه چنین مبحثی را هم برای پلی استیشن 4 و بازی هایش داشتیم که یوشیدا پس از اعلام نمرات بازی ها اظهار نگرانی کرده بود .
در دوران بچگی و زمانی که پای آتاری و سگا می نشستیم، به مرور با دنیای دیگری آشنا شدیم. دنیای شخصیت های رنگارنگ که هر کدام شان توانایی هایی منحصر به فردی داشتند و با ماجراجویی های خود ما را به وجد می آوردند. کم کم یاد گرفتیم که برای پناه بردن از زشتی های دنیای واقعی، به شخصیت های محبوب مان در بازی ها روی بیاوریم و با آن حتی برای چند ساعت هم که شده، همه چیز را فرموش کنیم.
اکنون که بزرگ تر شده ایم، تکنولوژی نیز پیشرفته تر شده، گویا کاراکتر های بازی ها نیز با ما رشد کرده اند. اکنون که بزرگ تر شده ایم، بار دیگر این شانس را داریم تا تجربه ای که در دوران کودکی به دست آورده بودیم را در موبایل و تبلت خود بازسازی کنیم. بار دیگر می توانیم با کاراکتر های مورد علاقه مان همراه شویم و از زشتی ها و سیاهی های دنیای واقعی، که اکنون بسیار بیشتر شده اند، دوری بجوییم؛ حتی شده برای چند ساعت یا چند دقیقه...
در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با هیجان انگیز ترین بازی های هفته آشنا شوید.
تعداد صفحات : 13